Ruta #itinerari# a #municipi# | Senderisme i BTT | NATURALOCAL

Les millors eines per a sortides:
Excursionsenfamília · ItinerarisTrekking
RutesSenderismeBTT · VacancesNatura

Font dels 5 raigs

Les Fonts

Sant Esteve de Palautordera

Les fonts al peu del Montseny

Sortirem del centre d´informació de Sant Esteve de Palautordera, passarem davant de l´església dedicada a Sant Esteve, d´estil romànic. Al parc de l´església podrem visitar els 3 lledoners centenaris de Can Moix, de considerable dimensió. El més gran és troba a dins de la casa.

Ens dirigirem en direcció al pavelló municipal per anar cap a la Tordera, a on podrem observar vegetació de ribera i escoltar gran quantitat d´ocells. Al cap d´una estona trobarem el Circ Cric a la dreta. Seguirem per la pista amb vistes al Corredor, per agafar un corriol a l´esquerra que ens farà guanyar altidud.

Un cop a la carena girem en direcció el Massís del Montseny, amb vistes al Turó de l´Home. Seguirem la pista entremig de boscos de pins, alzines i roures.

Deixem la pista principal per anar perdent desnivell ràdament en direcció a la Tordera, que dibuixa en aquest indret formes capritxoses amb els seus meandres. Deixem ara la Tordera per, en suau pujada, anar fins a la Font dels Cinc Raigs primer i la de Sant Antoni després.

Ja només ens queda anar tornant pel pla, cap al punt de sortida.

Com arribar a inici ruta.Com arribar a inici ruta.