Ruta #itinerari# a #municipi# | Senderisme i BTT | NATURALOCAL

Les millors eines per a sortides:
Excursionsenfamília · ItinerarisTrekking
RutesSenderismeBTT · VacancesNatura

Tram 1/7a. Tossa de Mar - St. Feliu de Guíxols

Ardenya Cadiretes

Pedres. De la geologia a l'arquitectura.

Sortint de Tossa de Mar ens dirigirem cap al parc de la Riera, i al final del parc agafarem la pista forestal més ample que ens queda a la dreta, seguint les indicacions del GR92 (marques blanques i vermelles)

En aquest punt comença una pujada més o menys continua que ens anirà conduint fins al Puig de les Cadiretes i el Castell de Montagut.  Durant aquest tram gaudirem de vistes sobre el Montseny i el Massís de l’Ardenya en zones com el Coll de Sastre i vistes sobre el mar en zones com l’ermita de la Mare de Déu de Gràcia.

Seguint sempre la pista marcada amb el GR92 començarem el descens cap a Sant Feliu de Guíxols, descobrint el patrimoni arquitectònic amb diverses masies, masies fortificades i ermites.Tanmateix el patrimoni arqueòlogic format per diferents dolmens, paradolmens i menhirs fins arribar al final de la nostra ruta al Monestir de Sant Feliu i la Porta Ferrada.

Nota: aquesta ruta ha estat proposada i treballada pel Consorci Ardenya-Cadiretes.

Com arribar a inici ruta.Com arribar a inici ruta.