Ruta #itinerari# a #municipi# | Senderisme i BTT | NATURALOCAL

Les millors eines per a sortides:
Excursionsenfamília · ItinerarisTrekking
RutesSenderismeBTT · VacancesNatura

Tram 6/7. Vidreres - Lloret

Ardenya Cadiretes

Compendi de la vegetació del massís.

El recorregut s’inicia a Vidreres, on sortirem direcció al castell de Sant Iscle, creuant la carretera C-35 per un pas superior.  Passat el castell ens podem desviar a l’esquerra per visitar els pantans de Can Llobet i la Torre Llobet, masia fortificada que va construir els pantans pel reg agrícola.

Un altre cop al camí començarem la pujada a l’ermita de Santa Susanna de Caulès travessant les suredes i les plantacions de Ca l’Ambaixador. Des d’allà assolim el punt més alt del tram, el Puig Ventós.  En aquest camí que puja a través del Massís tindrem diferents ocasions de gaudir de la vista de la Plana de la Selva amb l’imponent perfil del Montseny tancant la Plana per l’oest.

Ara,  anirem seguint un camí carener que baixa de forma suau cap a Lloret de Mar.  En aquest trajecte de descens podrem observar la successió de les comunitats vegetals a mesura que ens acostem a la zona d’influència marítima.  Passem de suredes esclarissades a boscos mixtos amb més presència de pins pinyers, fins arribar al sot de l’Aiguabona, on dominen espècies de zones més humides com el roure martinenc amb un sotabosc humit de falgueres, heures i altres enfiladisses.

Finalment arribarem a la zona urbana de Lloret de Mar, entrant per l’ermita de la Mare de Deu de les Alegries i passant pel costat del cementiri modernista de Lloret de Mar, per arribar a la línea de mar  a la platja d’Es Tratjo de Venècia.

Nota: aquesta ruta ha estat proposada i treballada pel Consorci Ardenya-Cadiretes.

Com arribar a inici ruta.Com arribar a inici ruta.